Tuesday 26 February 2013

Minyak dan madu lebah tualang (No 21)


Assalammualaikum wth dan salam bahagia utk semua.Adalah dimaklumkan bahawa selain dari merawat saya juga ada menyediakan pelbagai kaedah dlm memudahkan keperluan tuan2 dan puan semua.Seperti contohnya disini,saya ada menyediakan ;

1: Madu lebah asli(tualang) yg telah ditapa dgn ayat-ayat suci al quran (30 juz) dan telah juga dirukyahkan dgn ayat2 pilihan selama 40 hari berturut2.Madu lebah ini khasiatnya baik utk kesihatan terutamanya yg mengidap asma/lelah,kurang tenaga(muka pucat lesi),kekuatan tenaga bathin(lelaki/wanita),awet muda dsbnya.Maharnya cuma rm65 sebotol  [500ml]

2: Minyak AURA, khusus utk mereka yg mahu kekuatan/pertambahan energy/tenaga. Adakalanya kita berasa lemah sangat utk ketempat kerja atau utk membuat sesuatu gerakerja dsbnya.In shaa Allah dgn izin Allah minyak AURA ini akan dpt membantu.Ianya juga telah di masukkan 30 juz surah al quran dan telah diisikan dgn ayat2 terpilih yg bersesuaian dgn fungsinya.Maharnya rm80 sebotol.

3:Minyak Pelaris diri adalah amat bersesuaian dgn mereka yg berniaga dan juga pada mereka yg memerlukan ketampilan positif dipublik.Ianya juga telah diisi dengan 30 juzuk al quran dan juga dimasukkan surah2 yg terpilih bersesuaian dgn fungsinya. Maharnya rm55 sebotol.

4: Minyak buluh perindu,khas utk pengasih.Hanya yg "jujur" sahaja yg layak utk memilikinya.Kegunaannya utk melariskan perniagaan/membuatkan premis perniagaan dikunjungi ramai/sekiranya dipakai pada diri sendiri,in shaa allah ramai yg akan terpikat dan terpesona.[namun harus diingat janganlah sesekali kita menyalahgunakannya.Berbuat baiklah kita diatas muka bumi ini.Sudah pasti setelah minyak ini diakad saya tidak akan bertanggungjawab kpd yg memilikinya.Minyak buluh perindu ini juga saya telah masukkan 30 juz al quran dan diisikan dgn surah2 yg ampuh utk pengasih dan bersesuaian dgn fungsinya. Maharnya rm250 sebotol.

* Sesungguhnya tidak ada yg mustahil bagi Allah Taala.Percaya dan yakinlah dgn kalamullah itu *
Tidak ada daya dan upaya saya, melainkan Allah jua saya memohon dan berdoa.
wassalam wth.

0 comments:

Post a Comment