Friday 20 May 2022

JGNlah ambil kesempatan..

Sedikit teguran buat para pesakit2 yg datang ke klinik aku atau yg bertandang ke rumah mereka.

JANGANlah di sebabkan 'keramahan' dan sense of humor aku ni menyebabkan kalian 'terasa sgt rapat'......

Bila time nak bayar fees aku, boleh lak cakap "ni hadiah saya ikhlas ya ustaz"
Kalau kawan atau sahabat pula kalian terus senyap.

So masa yg aku luangkan dan sebagainya itu bagaimana !
Drp aku buang masa menyembang dan beri tips atau nasihat dan merawat tu lebih baik aku tdo atau buat kerja lain.
[ akai takdak.... ]

Aku dah ckp awal2 lg yg aku pakaiguna 'fees' dan bukan bayaran seikhlas hati.

Ayat2 al quran aku mmg free...
Tetapi kerjabuat dan ilmu aku semua berbayar.

NOTA :

📌 AKU adalah seorang Doktor dlm PERAWATAN ISLAM & MISTIK.
[ Professional dan ada feesnya ]

📌 Dan dlm PERAWATAN KLINIKAL & SAINS , mereka di gelar Doktor sakit puan, Doktor sakit gg, doktor pakar bius dan doktor bedah dll.
[ Professional dan ada feesnya ]

Kiranya nak FREE sila jumpa pusat zakat atau baitulmal.

Harap maklum.

Ustaz Amran

Datok SriPawang Di Raja S.A.S.M 

Tahun 2018  kenaikan pada [ rawatan saka : rm1777.00 & rawatan buang susuk :  rm1777.00  ]

[ rawatan buang saka & susuk : rm3400.00 ] 

La hawlawala qhuwatailla billa hila'liyyila'zimm.
"Tiada daya dan upaya aku kecuali dgn kekuatan dan pertolongan Allah jua"

MMW💖🇲🇾

0 comments:

Post a Comment