Friday 29 April 2016

Merawat Saka Bangsawan (Jum : 29 April 2016)

Ada seorang pesakit (perempuan) yg dtg berobat, selama ini kemana tempat merawat pun punca sakit beliau dikatakan dr perbuatan bekas kekasihnya.
Banyak dah habis duit dan masa dlm menjalani perawatan tsb.

Baru2 ini beliau telah dtg bersama pasangannya (mereka suami isteri) ke tempat perawatan saya.
Dari "gerak rasa" dan tingkah laku beliau saya mengatakan bahawa pesakit ini terkena "saka" keturunannya. Tp biarlah mereka bercerita dahulu.

Sebelum saya mulakan perawatan tsb saya bertanyakan kpd pasangannya bagaimana aksi/reaksi ketika pesakit tsb sewaktu menerima perawatan sebelumnya. Suaminya menjawab kalu setakat 5 org lelaki pegang pun boleh lepas........(kekuatan jin tsb)
Oh begitu......

Ok,
Dah tahu kedudukan sebenar maka saya mulailah merawat nya. Setelah dibacakan ayat2 tertentu maka pesakit itu mulailah bertukar suara dan mulai bertindak agresif. Namun suaminya menjadi hairan sb kedua2 kaki dan kedua2 tangan pesakit tsb semacam "dipaku" kelantai.....    tidak boleh bergerak langsung, jd kaku. Dipendekkan cerita dlm masa xsampai 1 jam rawatan selesai. (Namun bergantung kpd kes, ada yg berat sampai berulang beberapa kali rawatan baru sembuh.... Semua kuasa Allah jua..) 
La hawlawala qhuwatailla billahil'aliyyil'azimm.

Spt biasa saya akan "rukyahkan"  bahan2 utk mandi limau selama 3 malam berturut2 dan meminum air kelapa selama 2 hari (sblm sarapan)

# seterusnya pesakit tsb menerima rawatan susulan hampir beberapa bulan)

# pesakit tsb berketurunan bangsawan titis cik siti wan kembang.

Alhamdulillah......... dgn Izin Allah jua dan dgn berkat guru dan rasul pesakit tsb pulih. Wallahualam.

Wassalam.

0 comments:

Post a Comment