Monday 9 November 2015

Salamun'alaik : (No : 33)

Assalamualaikum Salam Ceria dan Salam Kasih Sayang.


Agak lama juga saya tak update kat blog disini. Selama ini saya banyak update segala aktiviti saya melalui pages saya di FB ( Merong Maha Wangsa ).
Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan selamat tahun baru Hijriah 1437 ( rasanya belum sangat terlambat ).
Dan kesempatan ini juga saya mengucapkan Selamat Hari Deepavali kepada kaum India walau dimana berada. Semoga keceriaan tetap bersama2 anda semua.

Alhamdulillah,

Ingin saya nyatakan disini, saya telah mempelbagaikan kaedah2 dalam perawatan saya. Pelbagai kaedah baru yg bersifat 'alami' telah saya gabungkn dlm perawatan saya kali ini. Insyaallah ianya nampak amat berkesan sekali. 

Kelpabagaian ini diolah setelah saya pergi bercuti dan berguru kpd beberapa guru2 yg termasyur di Tanah Melayu ini.  Alhamdulillah, kerna Allah menemukan 'ilmu2' baru ini kpd saya. 

Disini saya juga ingin berkongsikan segala ilmu2 saya juga kaedahnya bersama tuan2 dan puan2 semua. Insyaallah sedikit masa lagi saya ingin membuka Kursus Perawatan dan say buka kpd tuan2 dan pun2 semua. Saya sekarang dlm tahap menyiapkan Module2 1 dan 2 dan 3 dan advance dlm kursus perawatan tsb.
Sekiranya tuan2 dan puan berminat, boleh sahaja nanti mengikuti kursus2 tersebut.
Insyaallah saya akan update disini nanti.


Sebelum saya mengundurkan diri, terlebih dahulu saya memohon ribuan ampun dan kemaafan sekiranya ada tuturkata saya maupun sikap saya yg menyinggung hati dan perasaan kalian.
Saya sudahi dengan wabillahitaufiq wassalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh.  

Salam 1 Malaysia.

0 comments:

Post a Comment