Friday 17 May 2019

Merawat penyakit misteri

Assalamualaikum.. Salam Ramadhan.

Aku ingin ceritakan sedikit pengalaman aku baru2 ni.

Kes pertama : 15.05.2019

Merawat seorang pesakit perempuan yg agak misteri. Beliau merupakan pesakit lama aku yg 'berprofile tinggi'

Ok dipendekkan cerita beliau kini adalah seorang 'bidan' atau lebih mudah mengurut ibu2 yg baru lepas bersalin dabnya.

Namun beliau sering diganggu oleh makhluk2 halus yg dtgnya dr pelbagai sudut. Ibaratnya badan beliau spt 'besi berani' yg menarik semua makhluk halus meresap kedlm tubuhnya.

Ada yg dpt ditepisnya dan ada yg gagal terus meresap kedlm tubuhnya.

Setelah sekian lama berperang dgn makhlyk2 halus tsb beliau telah dtg berjumpa aku utk mengubatinya.

Pendekkan ceritanya...
Alhamdulillah segala jin2 tersebut (ribuan) aku berjaga keluarkan atas izin Allah jua.
Cumanya ada seekor yg amat2 perkasa yg namanya Iblis.

Apa shj surah aku aku baca semua dia ikuti dgn lancar.
Pelbagai2 kaedah yg aku lakukan namun gagal.
Akhirnya makhluk itu berkata..

"Masakan engkau dpt menewaskan aku. Sb Allah sudah berjanji yg aku akan binasa pd hari kiamat nanti. Dan surah2 yg engkau baca itu hanya mampu menewaskan Jin2 shj ttp bukannya aku. Kerna Aku adalah ketua para malaikat semasa di syurga dahulu. Ya akulah Azazil yg dilaknat oleh Allah"

Terdiam aku seketika...
Aku saiko dan manupulate iblis dgn pelbagai cara namun ttp gagal. Malah ia berkata
" sedangkan nabi Adam & Hawa pun aku berjaya tewaskan, ini engkau..."

Sesi rawatan dr jam 12tgh malam.hingga ke 5.00am.

Pendekan cerita...
(Bersambung selepas ini........)

●●●●●●●●●●●●●●●●

Kes ke 2  : Jum : 17.05.2019

Merawat anak muda yg tak mahu mengaku yg ianya sakit.
Sedangkan rakaman video semasa dia kerasukan itu menunjukkan mmg dia berpenyakit mistri.

Sikap melawan ibubapa dan saudara2nya apabila ia kerasukan amat2 menyedihkan.

Aku dijemput utk merawat pesakit tsb.
Setelah dirawat ia agak tenang dan bercakap pun spt sebelum sakit dahulu.
Malam ni dia akan mandi air ramuan aku selama.3 pagi berturut2..
Doakan beliau kembali sembuh spt sediakala, insya allah.

La hawlawala qhuwatailla billa hil a'liyyil a'zim.

Wassalam..

0 comments:

Post a Comment