Wednesday 27 July 2022

Aku terkena ilmu pengasih 🤔

Mlm td aku resah gelisah...
Tak boleh tdo sampai jam 1:00am.
Tdo jam lebih kurang jam 2:00am.

Kisahnya :

Sebelum ini sbg seorang perawat Islam aku sllu di attact oleh pensihir2 yg mana bersangkutan dgn pesakit2 aku.

Yalah aku mmg fokus kpd rawatan2 sihir, santau, buang saka dan buang susuk selain kes2 mistik yg lain.

Mmg sllu aku nasihatkan kpd pelatih2 baru yg ingin menceburkan diri dlm bidang rawatan Islam ini kenalah pengisian ilmu dgn mantap. Pendinding diri mustilah ampuh.
Kerna apa....
Sb mainan sihir ini sgtlah kuat. Ianya dtg drp pelbagai lapisan bangsa yg mempunyai ilmu2 hitam yg hebat !

Kadang2 kita sering 'di sudi' oleh perawat2 lain dan bomoh2 lain yg ingin menguji tahap ilmu kita. 
JANGAN ckp ianya mustahil...
Aku yg sudah duduk di bidang ini belasan tahun sememangnya ada pengalaman2 sebegini.

Pernah aku 3 hari 3 malam terbaring sorang2 dlm rumah sorang2.
Pernah juga sampai 5 hari 5 malam terbaring sorang2 dlm rumah.
Ini mmg 'keras' sekali ilmu hitam yg di tujukan kpd aku.

Alhamdu lillah dgn berkat ilmu seciput aku, dgn pertolongan Allah Ta'la aku bangkit kembali. Aku sendiri juga yg merawat tubuh badan rohani dan jasmani ini.
Berkat ilmu2 yg bersanat dari guru ke guru, dari tangan ke tangan sampai kpd rasulullah saw.

Apa yg aku nak ceritakan kali ini ialah satu perkara yg amat jarang berlaku kpd aku.
Apakah itu.... ( ini yg ingin aku kongsikan )

Malam td aku telah terkena ilmu pengasih dr seorang perempuan yg meminati aku. Ianya melalui 'mimpi sedar'
Ialah sebab aku belum memikirkan utk berkahwin lg sb tugasan sbg perawat ini bukanlah mudah.

Kehidupan sederhana yg aku amalkan dgn pendapatan yg sederhana serta komitmen yg tinggi rasa aku tak semua wanita boleh bersedia utk itu. Bukan senang utk mencari suri rumah yg boleh bersusah senang dgn tugasan seorang perawat Islam ini.

Baiklah...
Cerita aku kali ini adalah lain dr yg lepas2..
Sebab terkejut 1st time aku terkena. Namun aku bersyukur kpd Allah subhanawata'ala yg dtg memberi pertolongan segera. La hawlawala qhuwataillabilla hila'liyyila'zimm. 

Semoga Allah sentiasa memberikan perlindungan dan pertolongan kpd aku. Ada ramai lg pesakit2 diluar sana yg memerlukan bantuan dan pertolongan aku.

Wallahu a'lam.
#DSPustazAmranFadzil.

0 comments:

Post a Comment