Sunday 26 January 2014

Kos perawatan : (No 27)

Assalamualaikum warohmatullah.

Bertemu lagi kita kali ini,mudah2an saudara dan saudari sekalian sentiasa sihat dan dipelihara Allah selalu. Banyak panggilan dan pertanyaan yg saya terima dari pesakit2 saya menanyakan tentang bayaran rawatan.dengan ini saya akan memperjelaskan terpeinci kos2 rawatan saya.
 Sesetengah pesakit tak faham knapa saya mengenakan charge rawatan tsb.Pada saya sekiranyaa tuan2 dan puan2 membuat rawatan di klinik pun paling tidak rm50 daah tentu kena bayar. Bila sakit datang lagi...kena bayar lagi...

Pada perawat islam dan alternatif saperti saya,ygmana sumber utama pendapatan adalah dari cara ini,adalah tidak keterlaluan sekiranya saya mengenakan charge tsb.Kenapa saya maksudkan begini.......
Ini kerana sekiranya pesakit itu bersangkutan dengan maklukm Jin,saperti Sihir,Santau dan Saka.... saya bukan sahaja terpaksa berdepan dengan Jin2 tersebut malah terpaksa berdepan "berperang" dengan tukang Sihir sama. Kadang2 dalam tengah berobat dan merawat pun saya kena serang malah setelah pesakit balik kerumah masing2,saya pula pada malamnya terpaksa "melawan" dan cuba "menewaskan" tukang2 Sihir tsb termasuklah Jin2 suruhan mereka. Inilah risiko yg terpaksa saya hadapi...melibatkan 'Nyawa' saya sendiri.

Justeru kerana itu saya harap tuan2 dan puan2 semua faham kenapa saya meletakkan charge atau harga upah tersebut.

0 comments:

Post a Comment