Thursday 9 January 2014

Angin pasang dan berbekam al hijamah : (No 26)

Assalamualaikum,Salam Ceria dan Salam Kasih Sayang. 
Apakhabar anda semua,Insyaallah mudah2an semuanya sihat walafiat dan dipelihara Allah Ta'ala. Alangkah indahnya hidup ini sekiranya kita semua dapat menikmati hidup dengan penuh kasih sayang dan saling bantu membantu. 
Ku panjatkan doa kepadaMU Ya Allah agar kami semua dapat hidup dalam harmoni dibumiMU Ya Allah.

Saya cuba selitkan disini ygmana saya terlepas pandang perawatan saya selain drp perawatan mistik,saya juga menyediakan perawatan berbekam ( Al Hijamah ) setiap hari dr jam 11am- 3pm kecuali hari Rabu(rehat). 

Tetapi ini tidaklah termasuk hari perawatan mistik ygmana saya lakukan pada setiap hari dari jam 11:00am-10:00pm. kecuali cuti2 umum yg utama.

Saya juga ada menyediakan perawatan untuk mereka yg terkena 'angin pasang' (telor bengkak) . Selalunya kes2 spt ini berlaku kpd bayi dan kanak2.Namun orang dewasa pun ada yg menghadapinya. Insyaallah saya cuba sedaya upaya saya dalam membantu dalam menyelesaikan masalah anda semua. 

TIADA DAYA DAN UPAYA SAYA MELAINKAN DENGAN IZIN ALLAH TA'ALA JUA.

Wassalamualaikum wth.
(Kha 09.01.2014)

0 comments:

Post a Comment