Saturday 3 September 2016

Ahad 04 Sept 2016 (1437 hijri) : Serangan Ghoib.....

Malam tadi dalam jam 3:00am (Ahad 04.09.2016) 
Tersedar yg saya telah diserang oleh tukang2 sihir dgn menggunakan jin.

Sudah lama tak diserang sebegini teruk. Tak tahu dari mana. Selalunya serangan dilakukan takkala saya lemah yakni samada dlm keadaan demam,sakit2 sendi dll maka serangan keatas saya akan dilakukan.

Syukur Alhamdulillah saya dpt 'melepaskan diri' dr serangan tsb. Namun kesudahannya hari ini bp saya naik lagi.....  215/158 ( selalu begini tika stress tak cukup tdo)

Inilah kehidupan seorang perawat spt saya. Nyawanya adalah halang ganti atas setiap perawatan yg dilakukannya.

Doakan saya sihat walafiat dan panjang umur semoga saya dapat berbakti kpd Kalian semua yg memerlukan khidmat saya.

Nilai 'pengorbanan' seorang perawat itu amat tinggi nilainya. Dari segi mistik kiranya kami juga adalah spt Doktor pakar (mistik/alternatif)
Hargailah kami dan nilaikanlah usaha dan ikhtiar kami.....

Ikhlas dr saya.
Ust Amran
1437hijri

Wassalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

0 comments:

Post a Comment