Saturday 3 September 2016

Ahad 04 Sept 2016

Assalamualaikum Salam Ceria dan Salam Kasih Sayang.

Walaupun dalam keadaan tidak berapa stabil dgn lemah badan segala, namun apabila ada seorang pesakit jauh datangnya dari Kelantan utk mendapatkan rawatan dari saya, tak sampai hati pulak nak menolaknya.

Si gadis manis dr negeri cik Siti Wan kembang ini telah banyak tempat dilawatinya utk rawatan namun belum diIzinkan Allah utk sembuh.
Insyaallah atas keyakinan yg tinggi saya cuba ikhtiarkan yg termampu dan terbaik utk beliau.

Semalam beliau sudah menalipon saya utk mendapatkan rawatan tp saya menolak kerana saya dah tak termampu dan lemah. Maka hari ini pagi2 beliau dah terpacak didepan klinik saya. Memang bersungguh-sungguh mek klate ni..... 

Insyaallah mudah-mudahan dgn izin Allah jua semoga segala masalah penyakit dsbnya terus keluar dr tubuh badan beliau. Semoga beliau diberikan kesembuhan dgn kadar segera,insyaallah.

Ust Amran

0 comments:

Post a Comment