Thursday 5 May 2022

Ilmu pemukau

Assalamualaikum & Selamat Hari Raya Aidil Fitri, Maaf Zahir & Bathin 1443h / 2022m

Satu pesanan buat khusus kaum Hawa.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Hati2 zaman skrg byk kaki pukau.
Bukan melayu (rumpun melayu) shj yg pandai memukau...

Bangla, rohingya, pakistan,india, sikh juga pandai dlm bab ni.
(Kes bangsa cina aku tak pernah jumpa lglah) wallahu a'lam.

Kes2 di atas aku kisahkan sb berlaku di kalangan rakan taulan dan patient aku.

Kes ini sengaja aku timbulkan dlm beberapa tahun kes yg aku hadap.

Bila dtg utk mendapatkan khidmat aku, apa yg aku boleh buat !

Duit ringgit, barang kemas, harta benda ( rumah, dusun bagai )

Hanya report polis ja aku sarankan.

Nak aku dapatkan blk hartabenda tu mmg bukan kepakaran aku apabila semuanya telah terjual oleh pemukau tsb.

Bab hartabenda wang ringgit takpalah sb harta dunia, ttp kes2 yg melibatkan 'jadi habuan nafsu serakah' pemukau mmg lg parah !

Dah jd pemuas nafsu kmdn ambil video tgh main ( mangsa tak sedar ) kmdn ugut,
Kalu lari video tsb akan di sebarkan ke media sosial bagai.

 Kes ini berlaku dikalangan isteri2 yg cun dan anak dara atau takda dara.. 
[senang aku ckp.]

Sllunya parent atau suami dtg utk minta tlg aku 'scan' di mana lokasi isteri atau anak perempuan mereka di sembunyikan.

Aku bukanlah pakar...
Dlm 10... 5 shj yg betul lokasinya.
Panggil pdrm p ambush..

Terserahlah kpd parents dan suami nak handle mcmana.

Aku sedih sgt..

Sb yg mangsa2 tsb baik isteri org atau anak2 gadis tsb cantik2 belaka😊
Kesian kat aku yg bujang nih kann...πŸ˜…

Yg lahanat lg, ada isteri yg call aku minta tlg, suaminya percaya kpd sorang bomoh indon ni, sanggup tinggalkan isterinya utk dirawat. Sebaliknya bomoh tsb siap pukau dan berjam2 melayari nafsu serakah. Ptg suami dtg jemput isteri dgn keadaan isteri yg layu lesu. Bomoh tu ckp ini kesan rawatannya.

Isteri tak berani nak keluar rumah sb takut suami.
Aku tak tahulah kesnya skrg.
Aku suruh call pdrm saja.

Mcm2 lg kes yg aku hadap..
Ini semua adalah cebisan dr kisah benar dlm khidmat selama aku menjadi  perawat.

πŸ“Œ Aku cerita yg benar semata-mata benar belaka. Aku tak pandai aku hanyalah hambaAllah yg kerdil.

La hawlawala qhuwatailabilla hil a'liyyil a'zim

πŸ‘‰ Pesanan aku buat kaum hawa, berhati2lah ilmu2 hitam/ sihir di akhir zaman ini.

Wassalam wbh
MMW®

0 comments:

Post a Comment