Sunday 29 January 2017

Ahad :29.01.2017 (1438 hijri)

Assalamualaikum.

Malam ini saya nak bercerita sikit pasal kes baru selesai sabentar td.

Kisah seorang wanita ini tunggal seorang pan asia.
HIDUP lama di Europe. Dan baru menetap disini (Malaysia) dlm beberapa tahun. Sebelum ini beliau langsung tidak percaya mengenai benda2halus atau mistik ini. Sehinggalah beberapa bulan yg lepas beliau telah 1 penyakit yg amat misteri.
Beliau telah mengalami masalah kemurungan dan kadang2 bertindak agresif.

Dirumahnya (kondo mewah) pula beliau selalu diganggu spt, dicakar2 ( ada kesan cakaran terutamanya di jgn belakang badan.
Selalu ada makhluk yg tidur disbelahnya. Ada org memasak, membasuh baju (Washing machine) ADA orang susun pinggan dan pecah pinggan dan belbagai lg.

Akibat tidak tertahan lg beliau telah memanggil kawan rapat beliau utk merasai sendiri kejadian2 tsb dikediamannya.
Dipendekkan cerita kawan beliaulah yg dtg membawanya kesini berjumpa saya utk merawat.

Ok..
Sesi merawat td penuh dgn tindakbalas aggresif Dr pesakit. Seorang perempuan yg lemah lembut bertukar menjadi 'monster'  wpun 4 orang lelaki (anak2 murid silat) saya memegang namun begitu senang shj beliau 'swing' terpelanting budak2 tu...
Mahu tak mahu terpaksalah saya ikat secara bathin,barulah dia tak boleh bergerak.

Sesi agak panjang Sb banyak stop Sb beliau kelihatan amat2 lemah . Wpun saya tahu ini angkara mainan jin,namun saya tak boleh paksa secara kekerasan utk 'membelasah' jin tsb.  Perempuan pun....Dan lg pun dia baru nak tahu bab hal cara Rukyah secara Islam ini. Sb beliau dilahirkan di Europe dan sama sekali tidak percaya akan perkara mistik. Cakap English Oxford lg jin tsb (kuasai minda pesakit) nasib baik saya juga lepasan MCE....  😁

Ok
Sesi malam ini kita hentikan dahulu nanti bersambung dilain rancangan......
Malam ni beliau kena mandi air limau + garam + daun bidara..
Tp sebelumnya td time saya Rukyah kat air kelapa,limau dll beliau dah muntah berkoyan2....
Nasiblah kita setannnnnnnnnn......

Insyaallah minggu depan bersambung lagi, esok akan outstation selama beberapa hari..

Wassalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

Ust Amran Al Fadzil

0 comments:

Post a Comment